Privacy-verklaring

Uw persoonsgegevens

De Online FotoSchool VOF verwerkt de volgende persoonsgegevens:

• Naam en achternaam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Emailadres

Deze gegevens zijn nodig voor de verwerking van een abonnement, eventuele nieuwsbrieven en om contact met u te kunnen opnemen als er vragen zijn.

Deze worden niet met derden gedeeld, tenzij er van overheidswege er een verplichting is.

Bewaren van uw gegevens

Wettelijk zijn we verplicht uw gegevens zolang als nodig is te bewaren voor de verplichtingen volgend uit het abonnementscontract en voor de administratie van de Online FotoSchool.

Beveiliging van uw gegevens

De Online FotoSchool probeert de gegevens van haar deelnemers zo goed mogelijk te beschermen.

We gebruiken een beveiligde verbinding om misbruik te voorkomen. Daarnaast zijn onze systemen uiteraard voorzien van een firewall, virusscanner etc, bovendien zijn uw vertrouwelijke gegevens versleuteld opgeslagen. Gegevens zoals uw wachtwoord zijn alleen door u zelf opnieuw te genereren . Ook de Online FotoSchool heeft geen inzage in uw wachtwoord.

Heeft u desondanks vermoeden van misbruik, meld dit dan meteen bij de Online FotoSchool zodat we actie kunnen ondernemen.

We verzenden al gegevens via een beveiligde verbinding (TLS, voorheen SSL). U herkent dit aan een slotje op de adresbalk.

Voor het goed functioneren van de lessen en feedback worden geanonimiseerde groepsgegevens van de cursisten gebruikt via Google Analytics.